Rozpoczęła się inwentaryzacja punktów odbioru odpadów. Mieszkańców Ursynowa odwiedzą przedstawiciele firm, które od 1 lutego 2014 r. będą odbierać śmieci w dzielnicy.

9277170441_51e8106271_z-1

W ramach inwentaryzacji prawnicy firmy SITA będą zbierać informacje od właścicieli nieruchomości co do liczby pojemników znajdujących się w danym punkcie odbioru odpadów oraz sprawdzą, jakiej wielkości pojemniki są potrzebne w danej lokalizacji (w przypadku domów jednorodzinnych jest to pojemność 120 litrów bądź 240 litrów). Ustalą też optymalną częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu danej nieruchomości.

Ankieterzy mogą prosić o dane kontaktowe w celu poinformowania o terminie podstawienia pojemników lub ewentualnej zmianie harmonogramu. Upoważniony pracownik firmy będzie legitymował się identyfikatorem ze zdjęciem zawierającym imię, nazwisko, numer dowodu osobistego. Przedstawiciele firm nie pobierają żadnych opłat od właścicieli nieruchomości z tytułu przeprowadzonej inwentaryzacji.

Identyfikator
Identyfikator

Takiej wizyty mogą spodziewać się przede wszystkim właściciele domów jednorodzinnych. W imieniu mieszkańców budynków wielorodzinnych wszystkie szczegóły uzgodnią przedstawiciele wspólnot, spółdzielni mieszkaniowych lub zarządcy nieruchomości.

W ramach podpisanych umów Warszawa wyposaży każdą nieruchomość zlokalizowaną w obszarze, gdzie będzie obowiązywał nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi, w odpowiednie pojemniki. Usługa ta zostanie wykonana przez firmy odbierające odpady.

W razie potrzeby potwierdzenia tożsamości ankietera, można kontaktować się z miejską infolinią 19115.