Tej nocy na sali kinowej nie ma co czekać na film. Przez pięć godzin wyświetlane będą tylko reklamy. Ale za to jakie…
Tegoroczna edycja Nocy Reklamożerców zacznie się w ursynowskim Multikinie 15 listopada (piątek) o godz. 21. Na uczestników pokazu czeka niemal 300 reklam z całego świata.
Noc Reklamożerców to impreza filmowa złożona z projekcji samych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane w 40 krajach od ponad 30 lat. W tym roku po raz pierwszy program zostanie wyemitowany z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych.
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5 tys. fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć prawie 300 reklam. Wśród nich: reklama rosyjskiej kiełbaski Cherkashin, Bob i jego fiat 131, duuuuże butelka Perrier, muchobójczy Super Timor i zaraźliwa czekolada Leo.
W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat. Bilet normalny kosztuje 39 zł, ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską – 29 zł , grupowy (powyżej 15 osób) – 29 zł, a z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 10 listopada) – 25 zł. Wejściówkę będzie można też wygrać w konkursie Przeglądu Ursynowskiego.